maanantai 23. toukokuuta 2016

SISUSTUS UNELMIA

Lähiaikoina on tullut selattua Pinterestiä oikein työnä, sillä olen niin innoissani tulevasta muutosta. Olen myynyt meidän vanhoja tavaroita, koska osat eivät enää sovi uuteen asuntoon tai sitten ollaan muuten vaan haluttu vaihtelua. Sohvan olen saanut myytyä jo, ja naurattaa valmiiksi miten selvitään noin kuukausi ilman sitä. Viritellään ehkä olkkariin jonkin näköinen patjakasa, jossa voidaan sitten löhöillä muuttoon asti. Olen katsellut meille uutta yksilöä, jonka tulisi mielellään olla harmaa löhösohva divaanilla. Sänkykin vaihtuu isompaan, mutta se meillä on jo olemassa varastossa. Täytyisi enää vaan päästä eroon tästä vanhasta.

Sohvan lisäksi tärkeinä hankintoina listalla on parvekekalusteet, yöpöydät ja kylppärin säilytysratkaisut. Sitten listalla on niitä vähemmän tärkeitä, joista olen pitkään haaveillut ja jotka viimeistelevät halutun sisustuksen.



Tein taas kollaasin mun suosikki jutuista, joita olisi ihana saada uuteen kotiin. Tällä hetkellä tykkään hyvin neutraaleista sävyistä, mutta uutena suosikkina on vaalean pinkki, jota olen ajatellut yhdistää ainakin verhoihin. Kollaasissa näkyvät taulut ovat ehkä jo hieman kuluneet, mutta ajattelin toteuttaa sellaisen omalla tyylilläni, joten saa nähdä mitä keksinkään.

Meillä tulee olemaan ekaa kertaa lasitettu parveke, jonne pitäisi saada jonkinlaiset kivat kalusteet. Niitä en ole sen enempää pohtinut, mutta silmääni miellyttää ainakin nuo kollaasissa näkyvät, joten ehkä sen tapaista voisi ajatella. Nyt kun on oma parvekekin, niin tämä viherpeukalo pääsee ihan valloilleen. Odotan jo ihan malttamattomana, milloin pääsen kukkaostoksille ja saan työntää sormeni multaan. Hirveästi mulla ei ole kokemusta viherpiiperryksestä, mutta ehkä musta harjaantuu vielä alan ammattilainen, hahah.

Sitten kun päästään muuttamaan ja oikeasti laittamaan kotia kuntoon, niin raportoin tänne kuulumisia ja lopulta tietysti esittelen työn tuloksia.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

- S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti