torstai 9. kesäkuuta 2016

JATKA LAUSETTA...

P5260007


En ymmärrä… miksi kaikki pitää saada aina ilmaiseksi. Olen nimittäin myymässä lähes uutta jenkkisänkyäni ja siitä tarjotaan melkein kahvipaketin verran. Tai jos tuote on valmiiksi jo edullinen, niin miksi siitä pitää silti vielä tingata. Ihan periaatteen vuoksi? Ärsyttää ja naurattaa.


Seuraavaksi ajattelin… valmistaa jotain ruokaa ja pestä pyykkiä. Perus kotihommia.


Viime aikoina… olen miettinyt enemmän tulevaisuutta ja sitä, mitä haluaisin esimerkiksi opiskella.


En osaa päättää… mihin käyttäisin säästämäni rahat. Kaikki hajoaa aina samaan aikaan, joten ostoslistalla olisi vaikka mitä. Muuttokin on edessä ja siihen nyt ainakin menee paljon rahaa.


Muistan ikuisesti… moniakin asioita, mutta ensimmäisenä tulee mieleen se kun muutin tähän nykyiseen asuntoon. Siinä on kauhutarina kerrakseen.


Päivän paras juttu… on luultavasti vielä tulossa. Tähän mennessä olen tehnyt nimittäin kaikkea hurjaa kuten käynyt kaupassa, siivonnut ja syönyt hernekeittoa.


Noloa myöntää, mutta… jännittää aina nähdä ihmisiä, jotka puhuvat äidinkielenään englantia. Kieli menee heti solmuun ja unohtuu aivan tavallisetkin sanat. Hyvin aina tapaamiset menee, mutta jännittää silti.


P5260004


Viikko sitten… en muista mitä tein (lunttaan kalenterista). Olin eräässä palaverissa ja illalla myin meidän sohvan. Siitä seuraavana päivänä minulla olikin viimein valmistujaisjuhla, jossa kävin pyörähtämässä. Niitä juhlittiin jo maaliskuussa, joten nyt kävin hakemassa vain ruusun.


Kaikista pahinta on… menettää terveys. Joka päivä pitäisi muistaa, kuinka onnellinen on omasta terveydestä. Terveydestä täytyy muistaa huolehtia, jotta voi nauttia siitä mahdollisimman pitkään.


Salainen taitoni on… ihmistuntemus. Olen siinä mielestäni aika hyvä.


Jos saisin yhden toiveen, niin se olisi… että olen aina onnellinen.


Minulla on pakkomielle… salmiakkiin ja pepsi maxiin. Olen silti hyvin pärjännyt myös ilman niitä. Mutta ne on ehdottomasti mun lemppareita.


Söin tänään… aamupalaksi kahvin kanssa jogurttia (enkö muka muuta syönyt??) ja äskön vetäisin lautasellisen hernarii ja näkkärin.


Ärsyttävintä on… odottaminen. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se. En saa ikinä mitään kunnollista aikaiseksi ennen kuin pitäisi johonkin lähteä tms.


Tekisi mieli… pakata laukku ja lähteä johonkin lämpimään. Toinen asteen mahdollisempi vaihtoehto olisi nukkua koko päivä ja sulkea puhelin.


Minusta on söpöä… kuinka ihanasti mun mies huomioi minua jokapäiväisillä pienillä teoilla.


Olenko ainoa, jonka mielestä… suomen kesä oli hieman liian lyhyt? Mihin se katosi?



P5260006

- S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti